A Ysam, s.r.o. által üzemeltetett webáruház az Európai Unió területén forgalomba hozott  termékeket értékesít, kizárólag elektronikus úton, a https://www.azpets.hu weboldalon  keresztül. 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) vonatkozik minden olyan  szolgáltatásra és adás-vételi szerződésre, mely a fent megjelölt weboldalon keresztül történik. 

A Ysam, s.r.o. kijelenti, hogy Szlovákiában bejegyzett gazdasági társaság, amely az  elektronikus kereskedelemhez és az ehhez kapcsolódó csomagküldő internetes  kereskedelemhez szükséges, jogszabályban előírt feltételekkel rendelkezik. 

A https://www.azpets.hu weboldalon keresztül történő megrendeléssel, online adás-vételi  szerződés jön létre a Ysam, s.r.o. mint Szolgáltató (továbbiakban Szolgáltató) és a  megrendelést leadó személy, mint Vásárló (továbbiakban Vásárló) között. 

A Vásárló a megrendelés jóváhagyásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el  jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat. 

1. Szolgáltató adatai: 

Szolgáltató neve: Ysam, s.r.o. 

székhelye: Jantárová 30, 040 01, Košice, Szlovákia 

elérhetősége: Jantárová 30, 040 01, Košice, Szlovákia 

A Szolgáltató elérhetősége, a kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus  levelezési címe: info@azpets.hu 

Adószáma: SK2121385574 

Cégjegyzékszám/IČO: 53454022 

Bejegyezve a Szlovák Köztársaság Cégjegyzékébe  

Cégbíróság: Cégjegyzék (OR) a Kassai Városi Bíróság Cégjegyzékében 50317/V. a lista alatt bankszámlaszáma: : Erste Bank Hungary 11600006-00000001-99115037 IBAN: HU05116000060000000199115037

SWIFT/BIC: GIBAHUHBXXX 

A tárhelyszolgáltató adatai: MRAK s.r.o. (SK-Dunajska 12, Košice; info@mrak.sk ) 

2. Alapvető rendelkezések 

2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint értelmezésére a magyar jog az  irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”)  és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő  szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a  fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.)  Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései  a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. 

2.2. A jelen ÁSZF a közzététel napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Vásárlók  a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos  valamennyi szabályozás automatikusan érvényes. 

2.3. A Vásárló tudomásul veszi és elfogadja, hogy a weboldalon keresztül szerződést – természetes személy esetén – a legalább a 14. életévét betöltött személy. A 14. életévét  betöltött, de a 18. életévét be nem töltött Vásárló (a továbbiakban: „Korlátozottan  cselekvőképes kiskorú”) szerződéskötésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V.  törvény (a továbbiakban: ”Ptk.”) 2:12. §-a az irányadó. A Vásárló a jelen ÁSZF  elfogadásával kifejezetten és visszavonhatatlanul úgy nyilatkozik, hogy a jelen pontban  foglalt rendelkezések alapján jogosult a weboldalon keresztül szerződést kötni. A Vásárló  tudomásul veszi, hogy a jelen pontban foglaltak megsértése esetében a szerződés  érvénytelenségének a bizonyítása őt terheli. Érvénytelen szerződés esetében a Szolgáltató a  Ptk. 6:115. §-a alapján jogosult az érvénytelen szerződéskötésből eredő járulékos igényeit (így  különösen a felmerült költségeket és károkat) a Vásárlóval, vagy annak törvényes  képviselőjével szemben érvényesíteni. 

2.4. Szolgáltató fenntartja szerzői jogát a weboldal, annak bármely részlete és az ott  megjelenő tartalmak vonatkozásában. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok  bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató  írásos hozzájárulása nélkül: a weboldalra való hivatkozás, vagy megosztása kizárólag egy  oldal teljes egészére terjedhet ki. 

2.5 Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os áfát. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa.

3. Megrendelés 

3.1. A Vásárló a megrendelni kívánt termékeket a kosárban gyűjti össze, majd a kosár  tartalmának ellenőrzése, esetleges módosítása után a tovább gomb megnyomásával választhat  a belépés, a regisztráció, vagy a regisztráció nélküli vásárlás opciók közül. Ezt követően kerül  sor az adatok megadására/ellenőrzésére/változtatására, a Vásárló rendeléssel kapcsolatos  adatainak rögzítésére. Az adatbeviteli hibák javítására a „Fizetés befejezése” gomb  megnyomása előtt van a Vásárlónak lehetősége.

3.2. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra  visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű  felelősség nem terheli. 

3.3. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát  elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból  hozzáférhetővé válik. 

3.4. Ezt követően a Vásárló a fizetési és szállítási mód kiválasztása után a megrendelés  jóváhagyásával elismeri, hogy jelen ÁSZF-et a Vásárló megismerte és azokat magára nézve  kötelezőnek ismeri el. 

3.5. A megrendelés megérkezéséről a Szolgáltató e-mailben, legfeljebb 48 órán belül a  rendszer által automatikusan generált visszaigazolást küld, amely tartalmazza a megrendelés  azonosító számát. A visszaigazolás nem jelenti egyidejűleg azt, hogy a termék raktáron van. 

3.6. A megrendelés feldolgozása során a Szolgáltató e-mailben vagy telefonon keresheti meg  a Vásárlót a teljesítés feltételeinek egyeztetése érdekében. Abban az esetben, ha a Szolgáltató  a Vásárló megrendelését az abban foglalt feltételek szerint (pl. megrendelésben szereplő áron,  

szállítási határidőn belül, stb.) teljesíti, akkor a Szolgáltató a megrendelés feldolgozásáról  nem köteles e-mailt küldeni a Vásárlónak, hanem elegendő a szállítás időpontját és az  esetleges egyéb adatokat sms és email útján közölni Vásárlóval. 

3.7. A Vásárló és a Ysam, s.r.o. között a megrendelt termék tárgyában a szerződés írásba  foglalt szerződésnek minősül, mely annak archiválására tekintettel utóbb hozzáférhető. A  szerződéskötés nyelve: magyar. A Szolgáltató a szerződést nem iktatja. 

  

4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre 

4.1. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a  törvényben előírt áfát, és egyéb közterheket, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás  díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! 

4.2. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről  fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól,  illusztrációként szerepelhetnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshopban  megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. 

4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja  Vásárlókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. 

4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás árat tüntet fel a webáruház  felületén, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan  elfogadott vagy piaci árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os  vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, és  elállhat a szerződéstől a Vásárló kompenzációja nélkül, tekintettel arra, hogy a Vásárlónak  jogszabály elállási jogot biztosít. A jelen pont nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő  jogait.

4.5. A Vásárló tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy a Szolgáltató a termék Vásárló  általi átvételéig jogosult a szerződéstől elállni, különösen akkor, ha a terméket a Szolgáltató  partnerei nem biztosítják a Szolgáltatónak. A jelen pontban foglalt elállás esetén a Szolgáltató  jogosult a termékkel megegyező tulajdonságú helyettesítő terméket a Vásárló részére  felajánlani, értékkülönbözet megtérítése mellett. A Szolgáltató a jelen pontban foglalt  elálláskor, a Vásárló által fizetett vételárat banki úton visszatéríti a Vásárlónak. A Vásárló  elfogadja, hogy a Szolgáltató a jelen pont szerinti elállását nem köteles indokolni. A  Szolgáltató elállási joga arra tekintettel került megállapításra, hogy a Vásárlónak jogszabály  elállási jogot biztosít. A jelen pont nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő jogait. 

5. Szállítás és fizetés 

5.1. A Szolgáltató a weboldalon tájékoztató jelleggel feltüntetett szállítási határidőre törekszik  a megrendelés teljesítésekor. A kézbesítés legkorábbi időpontját a megrendelés feldolgozását  követően e-mailben vagy sms-ben közli a Vásárlóval. A megrendelések feldolgozása abban a  sorrendben történik, ahogy beérkeztek a Szolgáltatóhoz. Abban az esetben, ha a megrendelt  termék a megrendelés leadásának időpontjában nincs készleten, arról késedelem nélkül értesíti  a Vásárlót. 

5.2. A szállítás módja: 

DPD Dynamic Parcel Distribution futárszolgálattal, amely 3 munkanapon belül  szállít a rendelést követően 

5.3. A Vásárló az általa megrendelt termék vételárát, az általa választott szállítási módhoz  rendelt szállíási díjat és egyéb, a Szolgáltató által meghatározott díjat a választott fizetési mód  szerint online bankkártyás fizetéssel, banki átutalás utánvéttel útján vagy fizeti meg. A  Vásárló elismeri, hogy a megrendelt termék átvételét megelőzően történt banki átutalással  vagy online bankkártyás fizetéssel történő fizetés esetén a termék kiszállítására a vételárnak a  Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor. Szolgáltató számlát a  Vásárló által fizetett vételárról és az általa választott szállítási díjjal növelt összegéről (a  továbbiakban: ”Teljes ár”) állítja ki (a továbbiakban: ”Számla”). Számlát Szolgáltató a  Vásárló által megadott adatai alapján állítja ki és e-mailen küldi meg, elektronikus úton. A  Vásárló elfogadja, hogy a Szolgáltató elektronikus számlázást alkalmaz. A Vásárló tudomásul  veszi és kifejezetten elfogadja, hogy az általa megrendelt termék tulajdonjogát a Szolgáltató a  Teljes ár maradéktalan megfizetéséig fenntartja és a termék tulajdonjoga a Teljes ár  megfizetését követően száll át a Vásárlóra, míg a termékkel kapcsolatos kárveszély az  átvétellel száll át a Vásárlóra. 

5.4. A Vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy gondoskodik az áru átvételéről. Amennyiben  az áru kézbesítése a Vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt  időben történő átvételéről), akkor köteles a Szolgáltató ezzel összefüggő többletköltségét (pl.  áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni. 

5.5. Amennyiben az áru a kézbesítés időpontjában ránézésre is azonnal megállapíthatóan  sérült, a Vásárló köteles ezen észrevételét az átvételkor haladéktalanul jelezni, illetve jogosult  az átvételt megtagadni. E kötelezettség elmulasztása esetén a Vásárló később nem hivatkozhat  az áru ilyen hibájára.

6. Elállási jog 

6.1. Ha a Vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a fogyasztó és a vállalkozás  közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (1)  bekezdése értelmében. 

6.2. A fogyasztó a szerződéstől elállhat az erre vonatkozó egyértelmű elállási szándékát  tartalmazó nyilatkozatának megtételével. A nyilatkozathoz a Szolgáltató az elérhető űrlapot is  biztosít. 

6.3. Az elállási nyilatkozatot a termék kézhez vételétől számított 14 napon belül kell a  Vásárlónak megtennie, indok megadása nélkül. A nyilatkozatot postai úton vagy elektronikus  úton küldött levél útján az alábbi címre: Ysam, s.r.o., Jantárová 30 040 01 Košice, e mail: info@azpets.hu kell megküldeni. 

Az elállási jog gyakorlása érdekében a fogyasztó az alábbi elállási nyilatkozat-mintát is  használhatja. Az elállási jog érvényesítéséhez nem kötelező (opcionális), de indokolt, minden  esetben bankszámlaszám és, ha lehet az elállással érintett termék rendelési számának  megadása, és az észlelt hiba leírása! 

  

„Elállási nyilatkozat minta 

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza) Címzett: 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az  alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés  tekintetében: 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: 

A termék rendelési száma (opcionális): 

A fogyasztó(k) neve: 

A fogyasztó(k) címe: 

A fogyasztó bankszámlaszáma (opcionális): 

Megjegyzés / hiba leírása (opcionális):

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) 

Kelt” 

  

6.4. A vételár visszatérítése banki átutalással történik, melyhez a Szolgáltató kéri a  fogyasztótól bankszámlaszám megadását, tekintettel arra, hogy a banki utalás a fogyasztó  számára gyorsabb és költséghatékonyabb visszafizetést jelent, mint más, a termék fizetésekor  használt fizetési mód. A vételár visszatérítésére kizárólag az elállással érintett termék  kézhezvétele után kerül sor. 

6.5. A termékek visszaküldéséről a Szolgáltató gondoskodik, a Vásárló termékvisszaküldési  igényét legkésőbb az elállási szándékot közlő értesítés megtételétől számított 14 napon belül.  A határidőt betartottnak minősítjük, ha a termék 14 napon belül megérkezik. Ha fogyasztónak  minősülő vásárló eláll a szerződéstől, viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék  visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. 

6.6. A Vásárló csak azért felel, ha a termék értékcsökkentést szenvedett el annak  következtében, hogy másként használták, mint azt a termék jellegének, jellemzőinek,  működőképességének megállapításához szükséges. 

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket,  vagy a fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell  figyelembe venni. 

6.7. Nem gyakorolható elállási jog (i) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a  fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében,  amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, (ii) olyan zárt csomagolású termék  tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után  nem küldhető vissza, (iii) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint  számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a  fogyasztó a csomagolást felbontotta, (iv) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális  adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével  kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak  tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát,  (v) fogyasztónak nem minősülő vásárlókra, gazdasági, vagy szakmai tevékenység céljából  kötött szerződésekre, valamint (vi) jogszabály által meghatározott egyéb esetekben. 

7. Webáruház 

7.1. A megrendelés elküldésével a Vásárló elismeri, hogy a jelen ÁSZF feltételeit megismerte  és elfogadta. A Vásárló felelős azokért a károkért, amelyeket a Szolgáltatónak okozott a  webáruház nem megfelelő használatával.

7.2. A Szolgáltató nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a  kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program  meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért. 

  

8. Vegyes és záró rendelkezések 

8.1. A jelen jogviszony vonatkozásában nem áll rendelkezésre magatartási kódex, a  Szolgáltató ilyen kódex szabályozásának nem veti alá magát. 

8.2. A Szolgáltató jogosult a termékek árát és a szállítási határidőket egyoldalúan  megváltoztatni, módosítani. A változtatások a https://www.azpets.hu webáruházban való  közzététel időpontjától hatályosak. 

8.3. Adott megrendelésre a jelen ÁSZF megrendeléskor hatályban lévő feltételeit kell  alkalmazni. 

8.4. Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló egyedi szerződést köt valamely termék  megvásárlására, akkor a jelen ÁSZF csak annyiban alkalmazandó, amennyiben az egyedi  szerződés eltérő rendelkezéseket nem tartalmaz. 

8.5. Amennyiben bármilyen problémája merülne fel a Szolgáltatóval szemben, a Szolgáltató a  következő elérhetőségeken érhető el: email: info@azpets.hu , tel.: +421 905 701 907. A  panaszkezelés kizárólag postai levél, vagy e-mail útján mehet végbe, mely utóbbit a Felek  írásbelinek ismernek el. A Szolgáltató kizárólag az info@azpets.hu e-mail címre küldött  elektronikus leveleket tekinti írásbeli e-mailes kommunikációnak. A jelen pontban  meghatározottak nem érintik a Vásárló arra vonatkozó jogát, hogy a Szolgáltató telefonos  Ügyfélszolgálatával felvegye a kapcsolatot, és onnan tájékoztató jellegű információkat kérjen.  Az Ügyfélszolgálat által szóban adott tájékoztatás ugyanakkor nem minősül a Szolgáltató által  tett jognyilatkozatnak. 

8.6. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné vagy érvényesíthetetlenné válása nem  érinti a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét. 

8.7. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető  testület eljárását kezdeményezheti. Olyan fogyasztói jogviták esetén, ahol a Felek nem  találnak megoldást, a Vásárló jogosult a határon átnyúló fogyasztói jogvitákra vonatkozó  szabályok szerint a felmerült jogvita rendezését az online vitarendezési fórumon keresztül  (http://ec.europa.eu/odr) kezdeményezni. A Vásárló fogyasztói jogait a Vásárló a határon  átnyúló fogyasztói panaszok elintézést segítő hálózat útján érvényesítheti, melynek  elérhetősége: https://www.magyarefk.hu/hu/ 

  

Reklamációs Szabályzat 

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? 

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági  igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? 

A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény  teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan  többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem  

kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató  költségére kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – elállhat a  szerződéstől. 

A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét  azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? 

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba  felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk figyelmét, hogy a  szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már  nem érvényesítheti. 

Tekintettel arra, hogy a YSAM, s. r. o.. élelmiszereket is forgalmaz, az élelmiszerekkel  összefüggő szavatossági igényt a termék szavatossági idején túl érvényesíteni kizárt. 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? 

A Vásárló Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba  közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a  szolgáltatást a Ysam, s.r.o., mint szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap  eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a  teljesítés időpontjában is megvolt. 

  

2. Termékszavatosság 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló - választása szerint - az 1. pontban meghatározott  jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? 

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy  kicserélését kérheti. 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak? 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi  követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő  tulajdonságokkal. 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? 

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két  éven belül érvényesítheti. E határidő elmulasztása jogvesztő. 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? 

Termékszavatossági igényét a Vásárló kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy  forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény  érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania. 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha  bizonyítani tudja, hogy: 

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy 

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt  felismerhető vagy 

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. 

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági  igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének  eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre  vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. 

  

Jótállás

Jótállás esetén annak időtartama alatt a Szolgáltató a jótállási jegyen vagy jogszabályban  foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A jótállás a vásárlónak  jogszabályból eredő (így például a kellékszavatosságra vonatkozó) jogait nem érinti. E  jótállási kötelezettség alól a Szolgáltató mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés  után keletkezett. 

Fogyasztónak minősülő vásárlóval kötött szerződés keretében eladott, az egyes tartós  fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet  1. számú mellékletében felsorolt 10.000 Ft vételárat meghaladó új tartós fogyasztási cikkekre  jótállási kötelezettség terjed ki, ennek időtartama egy év, 100.000 Ft-ot meghaladó  termékekre 2 év, míg 250.000 Ft feletti termékekre 3 év. A jótállási igény a jótállási  határidőben érvényesíthető, a határidő elmulasztása jogvesztéssel jár! 

A vásárló jótállási igényét a termékhez mellékelt jótállási jegy, vagy, ha ilyen nem került  átadásra a számla bemutatásával jelezheti. 

  

A termékcsere folyamata 

Hibás vagy nem megfelelő méretválasztás esetén az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel  és problémaegyeztetés után futárt küldünk a csomagért. A rendelésben szereplő hibás tétel  árát 100%-ban visszatérítjük az Ön bankszámlaszámára. A hibás/nem megfelelő méretű  termék cseréjéhez, kérjük adjon le egy új rendelést az ügyfélszolgálatunk segítségével  emailben vagy telefonon, akik biztosítani fogják, hogy az új rendelése díjmentesen eljusson  Önhöz, akár másnapra. 

A termék reklamációs eljárása 

Amennyiben sérült vagy nem megfelelő terméket kapott, kérjük értesítse az  ügyfélszolgálatunkat, és mi futárt küldeni a termékért. A csomag átvétele után mihamarabb  elindítjuk a termék árának visszautalását. 

ADATVÉDELEM 

A Szolgáltató a hatályos jogszabályoknak és az Európai Unió Általános Adatvédelmi  Rendeletének megfelelően kezeli és tárolja a vásárlók személyes adatait. 

A Szolgáltató kizárólag a szerződés teljesítése (visszaigazolás, szállítás, számlázás) érdekében  szükséges adatokat kér a vásárlóktól, ezeket adatbázisában elkülönítve tárolja. A Szolgáltató  az üzemeltetéshez, adatkezeléshez külső személyt (pl.: adatfeldolgozó) nem vesz igénybe. A  Szolgáltató adatkezelési folyamata az adatvédelmi biztoshoz bejelentésre került. 

A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárlók adatait csak a megrendelés  teljesítése és a számla kiállítása érdekében használja fel. Regisztrált ügyfeleink megrendelés  során feliratkozhatnak hírlevelünkre, amelyről bármikor le is iratkozhatnak.

A Szolgáltató kijelenti, hogy a vásárló adatait kizárólag a szerződés teljesítése érdekében  igénybe vett alvállalkozónak adja ki (pl. futárszolgálat) az alvállalkozó feladatának  teljesítéséhez szükséges terjedelemben. A vásárlónak joga van ahhoz, hogy a tárolt adataihoz  hozzáférjen, azokat ellenőrizze, módosítsa vagy törölje az Ügyfélközpontban. A vásárló  jogosult ügyfélközpontjában, e-mailben vagy telefonon tájékoztatást kérni a tárolt adatairól. 

A Szolgáltató a vásárló adatait zárt rendszerében legalább 6 évig, vagy a törlés kéréséig  tárolja. 

Bővebb információért kérjük tekintse meg Adatvédemi Szabályzatunkat.

Product added to wishlist
Product added to compare.